Hotel Central
Craft Beer Central Hotel

Podwale Grodzkie 4

80-895, Gdańsk

Tel.: +48 58 351 09 10

Tel.: +48 539 545 686

Fax: +48 58 351 09 10

Język

Polityka bezpieczeństwa Craft Beer Central Hotel Gdansk

COVID19 – zasady bezpieczeństwa w CRAFT BEER CENTRAL HOTEL – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu hotelu

Szanowny Gościu,

Hotel Craft Beer Central  to kameralny hotel w bezpiecznej lokalizacji

- mamy tylko 39 pokoi
- jesteśmy na uboczu


W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. 

Wszystkie informacje poniżej

RECEPCJA

  • relacja z Gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji online- Gość otrzymuje mailem potwierdzenie rezerwacji wraz z listem od Dyrekcji, w którym znajduje się skrót wprowadzonych rozwiązań anty COVID 19
  • Gość otrzymuje pakiet informacji mailem na dzień przed przyjazdem nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii
  • Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, na półpiętrach
  • po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • recepcjonista obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
  • recepcja pracuje w systemie zmianowym
  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
  • w momencie zameldowania Gość jest proszony o zadeklarowanie wybranego śniadania skomponowanego zgodnie z przesłanym mailem powitalnym (24 h przed przyjazdem)
  • sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki
  • przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
  • Gość będzie dokonywać preautoryzacji w momencie zakwaterowania
  • Gość w pokoju otrzymuje specjalny list od Dyrekcji
  • Aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem- tylko w przypadku gdy dotyczy to pobytów dłuższych niż 1 doba
  • W recepcji jest możliwy zakup maseczki wraz z rękawiczkami


POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu
  • obowiązuje doba hotelowa 15.00-12.00
  • jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
  • jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji
  • wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
  • informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
  • podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy ozonator 
  • w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
  • pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach
  • bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym koszu
  • części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji 
  • montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
  • pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych

 

GASTRONOMIA

  • wprowadzamy nową godzinę wydawania śniadań 7.30-9.30
  • śniadania,  będą wydawane w formie room service,  recepcja będzie prosić o informacje via mail, SMS, (mail powitalny wysyłany 24 h przed przyjazdem) na temat wyboru śniadania komponowanego. Gościom, którzy nie zdążyli dokonać wyboru wcześniej będą wręczane karty śniadaniowe z prośbą o ich przekazanie zwrotne najpóźniej do godz. 19:00 w dniu przyjazdu – wraz z wskazaniem godziny podania śniadania, jego kompozycji  i nr pokoju;
  • ROOM SERVICE
  • jest usługą nieodpłatną
  • odbywa się poprzez złożenie zamówienia telefonicznie
  • na każdym piętrze będzie punkt serwisowy i gość będzie sam odbierał posiłek z tego punktu. Recepcja zadzwoni do pokoju i poinformuje o gotowym posiłku w punkcie odbioru. Tam też pracownik zostawi posiłek, w tym samym czasie podczas odbioru gość podpisze rachunek zamknięty na tzw. Kredyt Hotel i go pozostawi na tym stole.

 

Sprzątamy nasz hotel, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.

Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.\

 

Zapraszamy naszych Gości do naszego hotelu z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.

Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych. 

Z wyrazami szacunku

Pracownicy  i Dyrekcja CRAFT BEER CENTRAL HOTEL