COVID19 – zasady bezpieczeństwa w CRAFT BEER CENTRAL HOTEL – informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych zmian w funkcjonowaniu hotelu
Szanowny Gościu,
Hotel Craft Beer Central to kameralny hotel w bezpiecznej lokalizacji
- mamy tylko 39 pokoi
- jesteśmy na uboczu
W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu.
Wszystkie informacje poniżej
RECEPCJA
- relacja z Gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji online- Gość otrzymuje mailem potwierdzenie rezerwacji wraz z listem od Dyrekcji, w którym znajduje się skrót wprowadzonych rozwiązań anty COVID 19
- Gość otrzymuje pakiet informacji mailem na dzień przed przyjazdem nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii
- Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, na półpiętrach
- po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
- recepcja pracuje w systemie zmianowym
- Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
- sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
- pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki
- przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
- Gość będzie dokonywać preautoryzacji w momencie zakwaterowania
- Gość w pokoju otrzymuje specjalny list od Dyrekcji
- Aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem- tylko w przypadku gdy dotyczy to pobytów dłuższych niż 1 doba
- W recepcji jest możliwy zakup maseczki wraz z rękawiczkami
POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE
- w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu
- obowiązuje doba hotelowa 15.00-12.00
- jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
- jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji
- wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
- informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
- podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy ozonator
- w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
- pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach
- bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju i umieszczana w specjalnym koszu
- części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji
- montujemy w toaletach w częściach wspólnych tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę jest wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
- pracownik HSK używa do sprzątania TYLKO ręczników papierowych
GASTRONOMIA
- w restauracji PG4 goście będą korzystać ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki będą ustawione w odstępach 1,5 m
- przed wejściem do restauracji Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest również przed wejściem do Restauracji
- dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
- kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco;
- bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa, dodatkowo przeprowadzana będzie dezynfekcja nieużywanych stołów co 1h; przy rozdzielni kelnerskiej zamontowaliśmy tabliczki z harmonogramem odkażania części wspólnych, który co godzinę będzie wypełniany i oznaczony podpisem osoby realizującej procedurę
- po przywitaniu Gości są oni odprowadzani do wybranego przez kelnera stolika, tak aby została zachowana bezpieczna odległość;
- zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek;
- śniadania są w godzinach 6.30-10.30 i odbywają się w formie bufetu, który jest serwowany przez kelnera śniadaniowego
Sprzątamy nasz hotel, aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort naszym gościom.
Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.
Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.\
Zapraszamy naszych Gości do naszego hotelu z takim samym ciepłem i gościnnością, jak zawsze. Chociaż epidemia COVID-19 staje się naszą rzeczywistością jesteśmy pełni wiary i nadziei, że zachowując wprowadzone środki ostrożności uda nam się ją pokonać i znów w pełni cieszyć się z podróżowania.
Wierzymy, że wdrożone działania minimalizują zagrożenie zarażeniem koronawirusem. Chcemy abyś wiedział, że twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie są dla nas najwyższym priorytetem. Wierzymy, że pomimo zaistniałej sytuacji – Państwa pobyt będzie należał do udanych.
Z wyrazami szacunku
Pracownicy i Dyrekcja CRAFT BEER CENTRAL HOTEL